משרד במרכז: איך בוחרים מקום שיהיה גם קרוב וגם יפה?

12 יולי 2023

שתף מאמר:

אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, או בכל מקום אחר במרכז, חשוב שתדעו כי בחירת חלל משרדי המשלב קרבה למתקנים חיוניים וסביבה מושכת מבחינה ויזואלית היא חשובה לצורך טיפוח אווירת עבודה פרודוקטיבית ומשיכת עובדים טובים לעבודה בחברה. המיקום הנכון של המשרד יכול לתרום לשביעות רצון העובדים, לשפר את הפרודוקטיביות ולשפר את התדמית הכוללת של החברה.

אז איך בוחרים משרד במרכז שיהיה גם קרוב לכל מה שאתם זקוקים לו וגם יפה? קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע חשוב וטיפים שיעזרו לכם לבצע בחירה חכמה ונכונה.

לאילו מקומות חשוב שהמשרד שלכם יהיה קרוב?

לפני שמתחילים בחיפוש אחר משרדים להשכרה ברמת גן או בכל מקום אחר במרכז, חשוב לזהות את השירותים החיוניים הנדרשים לתפקוד מיטבי של העסק ואליהם המשרד צריך להיות קרוב כמו:

  • תחבורה: קרבה לתחבורה ציבורית, כמו תחנות אוטובוס, תחנות רכבת וכדומה, יכולה להועיל רבות לעובדים וללקוחות, ולהקל על הנסיעה שלהם אל המשרד וממנו.
  • מתקני חניה: אם עובדים או לקוחות מרבים להשתמש בכלי רכב פרטיים, חשוב לבחור במשרד המאפשר לעובדים למצוא מקומות חניה נוחים וזמינים בכל פעם כאשר הם מגיעים אל המשרד בכדי למנוע את התסכול הנלווה בדרך כלל לאיתור מקומות חניה באזור המרכז.
  • מסעדות ובתי קפה: גישה למגוון מסעדות או בתי קפה בסביבה מספקת נוחות לעובדים בהפסקות הצהריים ובפגישות ויוצרת גיבוש טבעי בין העובדים מידי הפסקה.
  • קמעונאות וחנויות נוחות: קרבה למרכזי קניות, חנויות מכולת ומתקני נוחות אחרים יכולה לחסוך זמן לעובדים ולספק את צרכיהם האישיים וכך לסייע להם בניהול החיים האישיים שלהם לצד העבודה.

בדיקת הסביבה של המשרד

כאשר מחפשים משרדים למכירה בבני ברק או בכל מקום אחר במרכז, חשוב גם לבדוק את השירותים במקום ואת הסביבה של המשרד, מה שישפיע מאוד על העבודה שלכם במקום ועל ניהול העסק. בדקו את רמת הבטיחות באזור, וודאו כי אתם בוחרים באזור שקט ובטוח בו גם אתם, גם העובדים שלכם וגם הלקוחות, ירגישו בטוחים. בדקו את הסביבה והמראה שלה, האם המקום נראה מטופח ומושך או מוזנח מאוד, האם המקום קרוב מידי לכבישים ראשיים והמשרד יחסית נמוך כך שתסבלו מרעש לאורך כל שעות העבודה וכדומה.

כל פרט כזה ישפיע על העבודה השוטפת וחשוב לבדוק זאת לפני שאתם מבצעים את הבחירה.

שיקולים אסתטיים בבחירת משרד

יצירת סביבת עבודה אסתטית יכולה להשפיע לטובה על המורל והפרודוקטיביות של העובדים. בבחירה של משרדים להשכרה בבורסה ברמת גן או בכל מקום אחר במרכז, אתם חייבים לקחת בחשבון את הנראות והאסתטיקה במקום. בעידן של היום מדובר בנושא חשוב מאוד שישפיע על כל הפעילות העסקית שלכם.

בדקו פרמטרים כמו:

  • אדריכלות ועיצוב: קחו בחשבון את הסגנון האדריכלי ואת עיצוב הפנים של הבניין. חללים מודרניים ומעוצבים היטב עם שפע של אור טבעי וחללים פתוחים ידועים כמעצימים יצירתיות ושיתוף פעולה ומתאימים למגוון רחב של עסקים, אך יש גם עסקים שיצטרכו דווקא משרדים המעניקים פרטיות רבה יותר, כמו משרדי חקירות או עריכת דין.
  • גינון: סביבה מעוצבת וירוקה עם חללים חיצוניים אטרקטיביים יכולה ליצור אווירה מרגיעה ומעוררת השראה ולאפשר לעובדים לבצע את עבודתם מתוך רוגע רב יותר.
  • נופים ואלמנטים טבעיים: חפשו משרדים עם נוף מרשים או גישה לסביבה טבעית כגון גנים, מקווי מים או פארקים סמוכים. נכון, באזור המרכז זה קצת יותר מאתגר, אך אפילו גינת גג מעוצבת יכולה ליצור את ההבדל ולאפשר לכם להעניק לעובדים סביבת עבודה איכותית יותר.

לסיכום

בחירת חלל משרדים שמאזן בין קרבה למתקנים חיוניים לבין משיכה אסתטית היא בחירה חשובה שיכולה להשפיע רבות על הצלחתו של העסק שלכם. על ידי זיהוי שירותים מרכזיים, הערכת הסביבה של המשרד והתחשבות בהיבטים אסתטיים, אתם יכולים לעשות בחירה מושכלת המספקת סביבת עבודה מעוררת השראה ונותנת מענה לצרכים המעשיים של הארגון שלכם.

זכרו, חלל משרדי המשלב נוחות ויופי לא רק ימשוך כישרונות מובילים אלא גם יתרום להגברת הפרודוקטיביות, שביעות רצון העובדים וההצלחה העסקית הכללית שלכם. לכן, השקיעו את מירב המאמצים בכדי להיות בטוחים כי אתם בוחרים במשרד הנכון ביותר עבורכם.